torsdag 29 november 2012

Från början.........

..så började jag med det här för att jag fick för mig att sonen skulle få en annorlunda speciell studentpresent. Hade en jobbarkompis som gett sina barn en cd-skiva med bilder från sin uppväxt och ända fram till den dan dom tog studenten, så då tänkte jag att något liknande men ända lite annorlunda ville jag ge till sonen.
 Började med att köpa lite papper och ett album och lite saker att dekorera med, men som sagt det va början de. Efter en liten stund insåg jag att det inte skulle räcka på långa vägar med det jag köpt och upptäckte att det fanns en massa butiker på nätet och även bloggar att få inspiration från, och det va då det satte riktig fart.
 Det köptes in en massa saker och albumet växte fram, svårigheten va att han inte skulle veta vad jag gjorde, så jag fick ta vara på stunder då han va borta men upptäckte att dom inte räckte till så då var det bara att skicka iväg honom hemifrån och han vart ju tvungen att ringa varje gång han skulle hem, det vart lite svårt att förklara men han förstod ju att det va lite hemligheter på gång.
Studenten kom och jag kan säga att albumet vart väldigt uppskattat, även om jag skulle ha gjort det lite annorlunda idag när jag hållit på lite mer så är jag jätte glad att jag började med scrapbooking.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar